Kas kas, lähes kuukausi on taas vierähtänyt kun muistan ja ehdin päivittää blogiani. Eräänä päivänä kirjoittelinkin jo pitkät tekstit, jotka sitten onnistuin hukkaamaan jonnekin Internetin syvimpiin syövereihin. Just my luck. Nyt minulla on pikkuhetki aikaa ennen töihin lähtöä, joten vietän sen kirjoittamalla tänne.

Eilen pohdin, milloin olen viimeksi nähnyt auringon paistavan. En muistanut, siitä on niin pitkä aika. Tämä harmaa ja sateinen ilma vie minusta kaikki mehut, en oikein jaksa mitään muuta kuin töitä. Tottakai työ vie oman osuutensa energiastani, mutta töiden jälkeen ei kiinnosta edes käsityöt :( Se jos mikä on huolestuttavaa!

Kaipaan ihan oikeasti aurinkoa ja sen valoa. En tiedä onko johonkin tämän auringottoman kauden väliin oikeasti mahtunut aurinkoisiakin päiviä, olen ollut niin tiiviisti töissä. Enkä työpaikalla näe ulkomaailmaan lainkaan (juuri niin kuin kaikissa ergonomiaoppaissa kehoitetaankin! ;) *hah*). Eräänä aamuna kyllä katselin haikena bussin ikkunasta, miten aurinko ujutti säteitään aamutaivaalle, mutta olin jo töissä ennen kuin näin yhtään enempää.

Sunnuntaiksi on luvattu aurinkoista, olen silloinkin töissä. Tosin vasta puolilta päivin. Aamulla tietysti sataa vettä.