Työt ovat nyt virallisesti loppuneet ja uuden työpaikan haku on päällä. Masentavaa, sillä kesäaika on tunnetusti melkoisen huonoa aikaa etsiä uutta työpaikkaa. Tällä hetkellä käytän metodia "mikä vain kelpaa", mutta saapa nähdä kuinka pitkään tässä kotona joudutaan aikaa kuluttamaan.

Tänään olenkin sitten siivonnut urakalla ja merkinnyt ylös muita tehtäviä tuleville päiville. Tänään olen kuitenkin rentoutunutkin; neulomalla pitsihuivia ja lukenut. Vaikka pitsineule on tosi yksinkertainen, eikä siinä ole paljon muistettavaa, olen onnistunut saamaan mallin ihan sekaisin. No, malli antaa kyllä anteeksi paljon, mutta välillä oikein ihmettelen miten ihmeessä olen joskus saanut vaativamman pitsineuleen onnistumaan, kun nyt menee vähän joka kohta päin honkia! Ilmeisesti kyseessä on treenin puute. Täytyy siis pitää puikot liikkeessä, että lihasmuisti palautuu! ;) *heh*

Vaikka minun tilanteessani ei ole kehumista, siskolla menee hyvin. Hänen unelmansa toteutuu: hän pääsee Kiinaan suorittamaan työharjoittelunsa! :) Olen tosi tosi iloinen ja pakko myöntää että odotan innolla tuliaisia joita on tiedossa... Vielä ei ole lähtö ajankohtainen ja viisumin saaminenkin ottaa oman aikansa, mutta hyvä että jotain hauskaa on siskollani tiedossa! ;)