Olen tässä kaksi viikkoa ollut flunssassa. Viikonloppuna luulin jo taudin taittuneen, mutta miten väärässä olinkaan! Eilinen ilta töissä oli kammottava, ja toivon ettei tästä illasta tule samanlaista. Kuumetta minulla ei tietenkään ole, joten työnteko kyllä sujuu vaikka happi ei nenän kautta kulje ja joka paikkaa särkee...

Vielä siis tämä ilta ja huominen päivä töitä ennen vappua ja loppuviikon lomaa. Olen odottanut sitä kauan! Huhtikuussa ei ollut yhtäkään vapaata viikonloppua joten nyt olen pitänyt toukokuun jokaisen viikonlopun auki ja vain itseäni varten. 

Nyt kun saa nauttia kauan odotetusta useamman päivän vapaasta, aion viettää sen käsitöiden parissa. Sain viime viikonloppuna yhdet sukat valmiiksi mutta en ole vielä selvittänyt miten kuvat saa siirrettyä uudelle koneelle. Todennäköisesti jotenkin todella epäloogisesti ja voipi olla että joudun vielä asentamaan uusia ohjelmia koneelle. Ainakin tällainen rumba on ollut lähes jokaisen perustoimintona pitämänsä jutun kanssa. Niin, meillä siis kone vaihtui Maciin ja olen niin tyytyväinen että mun ei tällä hetkellä tarvitse työstää yhtäkään kouluesitelmää tai muuta vastaavaa virallista dokumenttia. Jos edes nettiradion kuuntelu ei onnistu, mitä helvettiä olisikaan yrittää saada homma sujumaan sekä tietokoneen, että käyttäjän päässä! 

Eilen muuten hain Postista ison paketin Salaiselta Neuleystävältäni. Olin aivan häkeltynyt ja sanaton kun paketin avasin töissä. Wau. Mutta tietysti unohdin paketin töihin, eli myöhemmin lisää hehkutusta aiheesta!