Enkuli muisti minua parilla söpöllä tunnustuksella!

Laita linkki blogiin josta tunnustuksen sait, jaa 7 faktaa itsestäsi, anna eteenpäin 15 blogille ja ilmoita heille tunnustuksesta.

Hmm. Seitsemän faktaa. Onneksi aihealuetta ei ole rajattu!

1. Ehkä joku onkin sen jo huomannut, mutta minulla tuppaa harrastukset lipsumaan käsistä. Kuten jo uudenvuoden lupauksia kirjuutellessa kerroin, en enää osallistu Salaiseen Neuleystävään, koska Ystävälle ostaessa tarttuu myös omiin käpäliin kaikenmoista. Tänään mies huomautti että samalla tavoin on käynyt Bookcrossingin kanssa. Postiluukusta tipahtelee kirjoja tiuhaan tahtiin, mutta pois niitä ei taloudesta lähde samalla vauhdilla... *huokaus* Saman olen huomannut kaikkien työväen opiston kurssien kanssa. Urheiluharrastus ei ihme kyllä ole lähtenyt hanskasta, vaikka suotavaa olisi.

2. Mies on luvannut, että kun muutamme kaksiosta kolmioon, voi myös kissojen määrää kasvattaa kahdesta kolmeen. Haaveilen talosta, jossa on paljon huoneita Silloin on myös pakko tulla vastaan kissa, joka pitää enemmän minusta kuin miehestä. Kun Napsu tuli luokseni, se jumaloi minua niin kauan kunnes muutimme yhteen miehen kanssa. Annista piti tulla minun kissa, mutta sekin rakastui mieheen.

3. Rakastan vihanneksia ja hedelmiä. Kaikkia muita paitsi vesikastanjaa. Se rouskuu liikaa hampaissa. En voisi kuitenkaan koskaan ryhtyä vegaaniksi, koska rakastan myös jogurttia.

4. Kuten monet muutkin, toivoisin lisää tunteja vuorokauteen. Ehkä realistisempaa olisi toivoa hologrammia, jonka voisi lähettää aamuisin töihin (tai tarvittaessa jättää kotiin siivoamaan ja päättelemään langanpätkiä...) Kas tässä haaste kaikille insinööreille ja professoreille, meikä ei tradenomin papereilla lähde työntämään nokkaansa tähänkin aiheeseen, katsokaa vaikka kohta 1!

5. En pysty katselemaan kauhuelokuvia. Vaikka tiedänkin, että 99% kauhuelokuvista ei oikeasti ole mitenkään pelottavia vaan lähinnä ällöttäviä tai ennalta-arvattavaa ryynää, tiedän että minun mielikuvituksellani saan itseni lietsottua todelliseen kauhuun nukkumaan mennessä. Aina ei ole kovin hyvä asia, että lukee lapsena paljon.

6. Nyt alkaisi lumi riittää minulle. Kaipaan jo valoa ja vähemmän lumista maisemaa. Kaikista eniten kuitenkin kaipaan sitä valoa ja aurinkoa.

7. Minulla on salaisuus, jonka paljastan huomenna.

Tällä kertaa en kuitenkaan laita tunnustusta eteenpäin, sen saa ottaa mukaansa jokainen joka niin haluaa!