

Pihan perällä on pieni (ja huonokuntoinen) sauna- ja varastorakennus. Kylläpä oli hyvät löylyt! Ja saunassa on muuten pata

Maanantaina teimme loppusiivouksen ja jätimme avaimet keittiön tiskipöydälle. Yksi pieni muuttoapulainen oli ainakin tosi väsynyt.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.